1/20/2015

Powrót


Ekhemmmm... więc:

Na początek chciałam powitać wszystkich, który zobaczą ten post- zapewne nikt, ale co mi tam! Dawno nie było mnie na blogospocie i przepraszam za to. Powodem jest tabun pomysłów i brak czasu. Postanowiłam wrócić z tęsknoty za swoim blogiem i wami wszystkimi, których blogi przestałam czytywać i bardzo za to też przepraszam. Obiecuję poprawę, stopniową, ale poprawę! 
Mam nadzieję, że nie zapomnieliście o mnie, Syrin, bo zamierzam teraz dać do wiwatu i dokończyć historię Sam. 
Pozdrawiam Was i mocno ściskam! :***
Dziękuję za uwagę. 

PS. Jeśli macie jakieś uwagi pytania... ŚMIAŁO! 

4 komentarze:

  1. Niespodziaaaaaanka!
    W sensie dla mni >_>

    Rany, nawet nie wiesz jak się stęskniłam!
    Trudno w to uwierzyć, ale jak wstawiłaś w kwietniu rozdział, myślałam że znów będziesz regularnie więc zostawiłam sobie jak bd dalej pisać. A tu NIESPODZIANKA, nie ma Cię!

    Qrde, aż mi się łezka zakręciła w oku, wbijałam tu od czasu do czasu z cichą nadzieją i w końcu się udało!

    Życzę dużo weny, super i niebanalnych pomysłów, mnóstwo chęci do działania i roztropne gospodarowanie czasem :D Och, i żebyś go w ogóle miała ♥
    Sami i ja się stęskniłyśmy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      Dziękuję za miłe słowa, baaaardzo mnie to pokrzepiło :D (uffff! Ktoś mnie jeszcze zna!)
      No, tym razem obiecuję nie zawalić. Betę już mam, ogłoszenia wysłane, spamy też, niedługo zwiastun... słowem: Wracam do gry :D

      Naprawdę?! Wchodziłaś sprawdzać czy coś wrzuciłam?! O.O Jejku... nie myślałam... jej... Czyli moje opowiadanie jest coś warte.
      Muszę się przyznać, że znów musiałam czytać swoje rozdziały- ile błędów! Teraz już to poprawiłam(choć pewnie coś przeoczyłam) i naprawdę mi za nie wstyd. Po tylu miesiącach piszę trochę inaczej( ale w dobrym znaczeniu) i robię mniej błędów, więc będzie- moim zdaniem- coraz lepiej.
      Jejku! Tak się cieszę, że ktoś napisał komentarz! <3
      Dziękuję Ci jeszcze raz za wszystko! :***
      PS. Nowy rozdział już wkrótce! Postaram się go dodać w tym tygodniu jeszcze przed moimi feriami. :)

      Usuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Award po informacje zapraszam na blog http://72glodoweigrzyska.blogspot.com/
    Więcej informacji w zakładce „Liebster Award”.
    Pozdrawiam Lex May

    OdpowiedzUsuń

Kto wygra 25 Igrzyska Śmierci?